Mezina brändi

Mezina brändi

Mezina-tuotemerkki on syntynyt Tanskassa vuonna 1983, ja päivä päivältä se kasvaa skandinaavisena tuotemerkkinä. Mezina on tuotemerkki, josta kuluttajat pitävät, johon he luottavat ja, jota he tukevat – ja näin on ollut jo vuosikymmeniä. Olemme siitä erittäin ylpeitä.

Huolehdimme Mezina-brändistä luodaksemme siitä maailmanlaajuisen tuotemerkin, jolla on vankat arvot. Jatkuvat innovaatiot pitävät Mezinan kuluttajien mielissä, ja tehokkuuteen panostaminen lisää luottamusta tuotemerkkiimme ajan myötä. Tavoitteenamme on luoda Mezina-brändi, joka kestää sukupolvien ajan.

MEZINAN 4 KESKEISTÄ ARVOA OVAT KAIKKI KAIKESSA TUOTTEIDEMME VALMISTUKSESSA.

Luottamus ja kunnioitus

Tämä näkyy suhteissa asiakkaisiimme, kumppaneihimme ja työntekijöihimme. Työskentelemme kohti yhteisiä tavoitteita, joissa luottamus ja kunnioitus ovat avainasioita.

Rohkeus

Olemme ammatillisesti uteliaita ja löydämme aina uusia ja parempia keinoja. Haluamme innovoida, uudistaa ja tehdä aina paremmin.

Intohimo laatua kohtaan

Laatu ilmenee tuotteissamme, jotka on kehitetty kunnioittaen perinteisiä kasvien käyttötapoja, ottaen huomioon tieteelliset oivallukset ja suuntaukset.

Ammattitaito ja sitoutuminen

Asiantuntijaryhmämme työskentelevät joka päivä täyttääkseen asiakkaidemme tarpeet ja odotukset.

MEZINAN EROTTUVA NIMI

Mezina-nimen tarina juontaa juurensa aurinkoiseen päivään, jolloin Mezinan perustaja Torben Pedersen istui pienessä kahvilassa, josta avautui näkymä Messinansalmelle, joka sijaitsee Sisilian itäosan ja Calabrian eteläosan välissä. Kaunis näkymä ja hetken tuomat lämpimät tunteet innoittivat häntä nimeämään ravintolisäyrityksensä Mezinaksi.

Päivänkakkara JA PERUSARVOMME

Mezinan logon symboli on alusta alkaen ollut päivänkakkara. Se on kulkenut mukana alusta asti, ja sillä on suuri merkitys Mezinalle.

Päivänkakkara on Tanskan kansalliskukka, ja siksi se symboloi meille tanskalaisuutta ja sitä, että olemme lähellä luontoa ja yhteydessä siihen. Kukan aalto muistuttaa myös salmea, johon Torben rakastui vuonna 1983.

UUSI VISUAALINEN ILME VUONNA 2014

Vuonna 2014, yli 31 vuoden jälkeen, oli uudistuksen aika. Mezina lanseerasi uuden, vahvan ja dynaamisen visuaalisen ilmeen, johon kuuluu uusi logo, verkkosivusto ja iskulause: ”Sinun terveytesi – sydämemme asia”. Vanhan logon alkuperäiset arvot säilytettiin, mutta nykyaikaisemmalla lähestymistavalla.

Uusi identiteetti oli osa yrityksen jatkuvaa kehitysprosessia. Mezinan brändi haluttiin modernisoida ajan henkeen, antaa sille merkitys ja luoda siitä selkeä kokonaisuus, kunnioittaen kuitenkin historiaa. 

Scroll to Top

Indtast venligst din søgning nedenfor for at søge på varer.

Indtast venligst din søgning nedenfor for at søge på varer.